Asiakassuhteet ja B2B johtaminen

Mitä asiakkaat odottavat minulta? – tämä on todennäköisesti yksi useiten kysytyistä kysymyksistä, joka jää monesti ilman vastausta. On helpompaa sanoa mitä he eivät odota – he eivät varmastikaan halua yksittäistä tuotetta, vaan ennemminkin etsivät ratkaisua heidän omaan, yksilölliseen ongelmaansa. Näiden ongelmien ymmärtämiseksi, sinun täytyy tietää paljon asiakkaan työympäristöstä, heidän tuotantoalansa ominaispiirteistä ja löytää keino pitää heidät kiinnostuneena omasta tarjouksestasi ja yrityksestäsi.

Haaste: mitä muistaa?

Kaikesta tuli monimutkaista, kun huomattiin että B2B ja B2C suhteiden välillä ei ollut enää selkeää jakoa - ja että ihminen joka seisoo meidän edessämme, ei ole ainoastaan asiakas vaan yksinkertaisesti ihminen. Ihminen, jonka silmissä on erittäin vaikea tulla huomatuksi vain yksittäisen tuotteen takia. Ihminen, jolla on muuttuvat odotukset, kasvavat tarpeet ja valmius vertailla saatuja tarjouksia nopeasti. Yleensä hänen päätöksensä ovat hyvin ajateltuja ja niihin on käytettä aikaa ja niitä on myös pohdittu jonkun muun kanssa. Toisaalta, on työntekijän vastuu rakentaa suhteita liikekumppaneihin ja ylläpitää heidän luottamustaan. Myös tämä työntekijä on vain ihminen - joskus hän unohtaa, tekee virheitä, tai ei pysty pitämään sanaansa

Ratkaisu: asiasidonnainen muisti

Älä luota vain muistiisi ja muistiinpanoihisi, riippumatta siitä kuinka hyvät ja tarkat ne ovat. Ala tukea modernin prosessiteknologian toimintoja, samalla mielessä pitäen että ne yksin eivät ole ratkaisu. Ne auttavat tuomaan esiin toimintojen potentiaalia ja tiedon keräämistä sinun tiimiltäsi. Yhdistelmä työntekijöiden taitoja ja “keinotekoista muistia” mahdollistaa yhä paremman keskustelun ylläpitämisen, jonka aikana muistamme sen kontekstin. Tällaisen tuen avulla pystymme helposti vastaamaan asiakkaiden kysymyksiin saman tyylisistä projekteista, saavutettavista eduista tai hintaeroista kilpailijoiden kanssa.

Millaisia hyötyjä sinä voit saavuttaa?

Lisää myyntiprosessien tehokkuutta 75%

Lisää myyntiprosessien voittoa 45%

Kasvata asiakkaiden luottamusta

Lisää asiakkaiden säilymistä 30%

Lisää myynnin jälkeisen neuvonnan tehokkuutta

Lisää myyntiprosessien tehokkuutta 75%

Lisää myyntiprosessien voittoa 45%

Kasvata asiakkaiden luottamusta

Lisää asiakkaiden säilymistä 30%

Lisää myynnin jälkeisen neuvonnan tehokkuutta

  • 15/11/2019

    ”Where does the heart…

    Lue lisää
  • 05/02/2020

    The first edition of…

    Lue lisää
  • 05/02/2020

    Kaizen. How to find time for continuous improvement?

    Lue lisää
  • 05/02/2020

    A sensible combination at…

    Lue lisää
  • 05/02/2020

    Changes are the theme of this year’s Production Arena

    Lue lisää
  • 26/02/2021

    XPRIMER.HRM-järjestelmä Hellmannin Worldwide Logistics.

    Lue lisää
  • 12/03/2021

    XPRIMER-alusta Tikkurila Polska S.A.

    Tikkurila on skandinaavinen maaliyritys, joka valmistaa tuotteita huolella valituista raaka-aineista. Vuodesta 1862 lähtien rakennetun kokemuksen ansiosta yritys kehittää korkealaatuisia tuotteita…

    Lue lisää
  • 19/03/2021

    Toimitusketjun ja tuotannon suunnittelussa…

    Miksi jotkut tuotantoyritykset suunnittelevat edelleen manuaalisesti - Excelin avulla? Vastaus on pätevän ohjelmiston puute, joka pystyy toteuttamaan realistisen ja toteuttamiskelpoisen…

    Lue lisää
  • 31/03/2021

    Autoteollisuuden tuotantoprosessien optimointi

    Autoteollisuuden tuotantoprosessien optimointi - olemme saaneet EACN-projektin päätökseen Tänään olemme saaneet päätökseen toisen meille tärkeän projektin. Viime vuonna liittyimme EACN…

    Lue lisää

Tuotannonsuunnittelu

Määrittele tarpeesi - huolehdimme lopusta.

Howdy,
Search exact
Search sentence
Please go to Appearance >> Widgets to add more useful widgets into WPAS Sidebar.